Neem vrijblijvend contact op
Bel +31 184 799 507

Alleen met topservice in de aftersales blijft een groothandel in koppositie!

Service & Onderhoud, Werkorders, Servicecalls, -contracten en -abonnementen


Grip op aftersales via Service & Onderhoud



Iedere handelsonderneming staat in voor de kwaliteit van zijn producten en wil in koppositie komen of blijven. Naast een optimale logistiek kunt u zich onderscheiden door het verlenen van het juiste (technische) advies, service en het bieden van (preventief) onderhoud.

 

Met de aftersales functionaliteit binnen Service & Onderhoud van Unit4 Wholesale beheert u deze processen binnen uw organisatie en kunt u uw meerwaarde leveren.

De voordelen op een rij van Service & Onderhoud binnen Unit4 Wholesale!



Check Servicecontracten

Check Call-administratie

Check Werkorders

Check Installatiebeheer

Mogelijkheden van Service & Onderhoud binnen Unit4 Wholesale!



Voor het geautomatiseerd aansturen en afwikkelen van het service- en onderhouds-proces door uw aftersalesmedewerker, kunt u kiezen uit de volgende functies binnen Unit4 Wholesale:

 

  • Werkorders
  • Installatiebeheer
  • Contractadministratie
  • Call-administratie

Zo heeft u met Unit4 Wholesale volledige grip op uw aftersalesproces en creëert u een omgeving met een hoge klanttevredenheid.

 

Als uw organisatie uitsluitend storingen oplost, kunt u gebruik maken van Werkorders.

Indien uw organisatie naast het oplossen van storingen ook preventief onderhoud verleent, kunt u als aanvulling op Werkorders met de functionaliteit van Installatiebeheer werken.

 

Werkt u op contract- of abonnementsbasis voor zowel storingen als preventief onderhoud. Kunt u dit proces automatiseren met Contractenbeheer.

 

Werkt u met een call-registratie systeem voor het vastleggen en het opbouwen van een waardevolle kennisdatabase. Dan bieden wij uw aftersalesmedewerker de mogelijkheid om per installatie het probleem, de oplossing en de oorzaak vast te leggen via de functionaliteit van onze Call-administratie.

 

 

 


Integratie met specialistische solutions geen enkel probleem



Naast de rijke functionaliteit in het ERP op het gebied van aftersales management. Leveren wij ook een standaard koppeling om te kunnen integreren met specialistische oplossingen op het gebied van Service & Onderhoud. Mocht dus blijken dat de functionaliteit binnen Unit4 Wholesale niet voldoende is, of werkt u al met een Service & Onderhouds oplossing die bevalt. Is dat geen enkel probleem en helpen wij groothandels te integreren. Hiermee creëren we voor elke handelsonderneming een flexibel landschap. Ook op het Service & Onderhouds proces.

"Door de inzet van service en onderhoud in Unit4 Wholesale hebben we meer inzicht en grip gekregen in ons service proces."

Michel van Wees, ICT Manager AKAM