Neem vrijblijvend contact op
Bel +31 184 799 507

Alleen met topservice in de aftersales blijft een groothandel in koppositie!

Service & Onderhoud, Werkorders, Servicecalls, contracten en abonnementen


Grip op aftersales via Service & Onderhoud



Iedere handelsonderneming staat in voor de kwaliteit van haar producten en wil in koppositie komen of blijven. Naast een optimale logistiek kan je je onderscheiden door het geven van het juiste (technische) advies, het bieden van service en (preventief) onderhoud.

 

Met de aftersales functionaliteit binnen Service & Onderhoud van Kerridge CS beheer je deze processen binnen je organisatie en kan je meerwaarde bieden.

De voordelen op een rij van Service & Onderhoud binnen Wholesale!



Check Servicecontracten

Check Call-administratie

Check Werkorders

Check Installatiebeheer

Mogelijkheden van Service & Onderhoud binnen Wholesale!



Voor het geautomatiseerd aansturen en afwikkelen door je aftersalesmedewerker van het service- en onderhoudsproces kan je kiezen uit de volgende functies binnen Wholesale:

  • Werkorders
  • Installatiebeheer
  • Contractadministratie
  • Call-administratie

Zo heb je met Wholesale volledige grip op je aftersalesproces en creëer je een omgeving met een hoge klanttevredenheid.

Wanneer je organisatie uitsluitend storingen oplost, kan je gebruikmaken van Werkorders. Maar wanneer je naast het oplossen van storingen ook preventief onderhoud uitvoert, kan je als aanvulling op Werkorders ook met de functionaliteit van Installatiebeheer werken.

 

Werk je op contract- of abonnementsbasis voor zowel storingen als preventief onderhoud dan kan je dit proces automatiseren met Contractenbeheer. Wanneer je werkt met een call-registratiesysteem voor het vastleggen en opbouwen van een waardevolle kennisdatabase, dan bieden we de aftersalesmedewerker de mogelijkheid om per installatie het probleem, de oplossing en de oorzaak vast te leggen met onze Call-administratie.

 

 

 


Integratie met specialistische oplossingen geen enkel probleem



Naast de rijke functionaliteit op het gebied van aftersalesmanagement leveren we ook een standaardkoppeling om te kunnen integreren met specialistische oplossingen voor service en onderhoud. Mocht dus blijken dat de functionaliteit binnen Wholesale niet voldoende is, of werk je al met een service- en onderhoudsoplossing die bevalt, dan is dat geen enkel probleem en helpen we groothandels te integreren. Hiermee creëren we voor elke handelsonderneming een flexibel landschap. Ook in het service- en onderhoudsproces.